Caută:
Caută aici materiale şi concursuri ...
Căutare avansată

Diverse, ONG is the best

OLIMPIADA DE GEOGRAFIE - Ediţia 2006 - Etapa naţională 29 aprilie 2006   -   Diverse;
Disciplina: Geografie;
Anul acesta a fost primul in care am mers la o olimpiada nationala shi o fost o experienta ffff frumoasa.Am avut parte shi de peripetii....k altfel nu se poate totusi, de exemplu cand am mers la Tusnad ni s-o stricat autobuzu,shi am mai schimbat ink cateva p drum....am intalnit shi un sofer kre se criza k i-am calcat mocheta in autobuzu lui nou,vezi doamne,dupa kre ne-o lasat in mijlocul drumului in timp c noi am cerut voie sa mergem sa bem un suc.Norocu nostru o fo k am mai gasit un autobuz care sa ne duk.........pan la covasna.....dupa kre am luat altu pan la bv.La inceput sincer n-am vrut sa merg dupa c am aflat k am fost p primu loc la judeteana, dar pasiunea pt geografie a fost prea mare shi mai ales k am aflat k merg q colega mea de cls, q care m-am pregatit atata timp.Urmatoarele saptamani au fost putin aglomerate, dar m-am concentrat asupra celui mai important lucru:GEOGRAFIA, o pasiune din cls a 4. Pe teren pt proba practik a fost interesant...am mers in multe locuri shi am invatat lucruri noi de la colegele mele de camera de a 12(dovada k m-am descurcat mai bine la proba practik).In aceasta excursie am combinat utilul q placutul:am shi inv dar nu ne-am putut abtine noi fetele sa shi barfim putin shi sa respiram aer curat de munte(nu k cel poluat de la oras) shi sa admiram peisaju.Desi am mai fost in Brasov pana acum, la matusa mea kre sta acolo,nu ma-m plimbat atata de mult.Ajunsesem deja sa stiu unele locuri.Am fost cazati la Grupul scolar Constructii Montaj ( p scurt constructii) impreuna q 5 judete, 6 in total.Conditiile nu au fost foarte bune (ffffff frig noaptea de ex), dar distractia nu a lipsit. Aveam o singura priza in camera,care sambata se stricase deja, shi am fost q telefoanele la incarcat la domn'prof shi q uscatu parului am mers toate la baieti in camera;)).Testu de la proba teoretik a fost acceptabil da baremu..........cine se gandea de ex sa scrie k uleiu se fol pt cartofi.........no commnent.In ziua in care s-au dat rezultatele(seara tarziu) tocmai c atipisem cand vine profu in camera k s-au afisat rezultatele....adormita merg pan jos,era f frig shi vad k sunt a 20-cea.Nu eram nici fericita nici trista.Da am fost in schimb f fericita cand am aflat k pr practik m-o urcat pan p 15(mentiune!!!!!!!!).A fost un lucru deosebit de imp pt mine sa iau acest loc la o oli nationala, desi sunt unii care considera acest loc fiind kiar mic.Dar a fost prima experienta de acest gen shi poate mai am tp sa o imbunatatesc tinand cont k sunt de abia cls a 8. La premiere a fost foarte frumos shi mai ales cand mi-am auzit numele strigat de seful comisiei shi toata sala era atenta la cine urca p scena,acest lucru a fost repetat desigur q toti premiantii,shi mai ales pt cei kre au intrat in lot(bv la toate).Dupa cateva ore d l premiere am plecat spre bucuresti,am stat cateva ore acolo de unde am plecat spre TIMISOARA. Drumul a fost lung shi putin obositor da acu nu imi mai aduc aminte decat de momentele frumoasa in kre m-am distrat q cei de acolo.Qm ar fi drumurile din fiecare seara la restaurant,in care luam autobuzu 22, c radeam la restaurant....ne gaseam noi subiecte de distrctie no pr.Shi dupa o saptamana ink mai discut q colega mea de acest subiect shi nu ezit sa le povestesc tuturor despre patanii de acolo.SUPER FAIN ORICUM.BYE.LAURA TM

Propune un material

Adaugă tu primul comentariu:

Autentifică-te pe site pentru a putea lăsa un comentariu.
Pentru orice problemă, sugestie sau reclamaţie vă rugăm să ne contactaţi la adresa webmaster@olimpiade.ro!